sista skoldagen för i år!

japp, rubriken stämmer. Vi har sista skoldagen imorgon för det här året sen går vi ut på praktik i 10 veckor plus jullovet emellan :) vi kommer tillbaka till skolan i början av februari! lite knas är det men hoppas att man får bra det bra på praktiken men kommer dock sakna mina söta vänner. ;/   vi får lov att luncha och ses efter, blir kanon det!  :)

Idag hade vi vårt småföretagandes provet eller vad man ska kalla det. rätt stort och avgörande! om man får ig kan man nog få ig på kursen. Kändes som det gick rätt bra i alla fall, så jag hoppas på ett godkänt! sen slutade vi för dagen och då var klockan runt halv evla, så då åkte jag, sara och emma ner på stan. Käkade ltie på donken, gick till mammas jobb och kikade runt i butikerna. Jag storshoppade litegranna, ett par träningsskor, ett par vanliga skor, en mascara och sist men inte minst lösnaglar.  Vid halv 3 kom elin ner och då gick vi och satt oss på åhlens cafe och inväntade karin och linnea som kom runt tre tiden, det var en väldigt bra och rolig dag :) Ikväll har jag inte gjort så mycket ska väl snart gå och ta något gott att äta och sen packa väskan tills imorgon. Vi börjar halv ett imorgon så tänkte att ja kunde åka med monica och träna innan, (testa mina nya skor). 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback