Pappas vecka!

Idag var jag ju ledig så hade en lååång och skön sovmorgon ända till klockan 11.  Tog då direkt på mig min vinterjacka och gick ut med harryponken, riktigt skönt väder, friskt! ute i parken träffade vi på en tant med tikhunden stella (tror jag det var?) i alla fall vi släppte hundarna och de fick skutta om kring tillsammans. tyvärr så var hennes hund lite segare än harry så harry fick springa mest själv och försöka få igång henne men ja det gick ju inte så bra, hon var mest intresserad av att bli klappad! sen tog vi vår lilla runda och sedan hem igen. Det blev en soff-dag, åt mat vid soffan, kollade på tv, pluggade, läste tidningen och bara mös. riktigt skönt! eller juste hann också med att packa en stund idag, men det gick väldigt fort. (släng ner i väskan, mosa mosa.) nej inte riktigt så men det gick oerhört fort idag iaf :)  Vid halv fyra tiden kom pappsen och hämtade mig,caroline och hela vår packning. idag blev det fyra proppfulla väskor för mig. 

Idag serverades det hemma gjorda biffar med potatis och sås. och snart blir det även efterrätt, en kladdkaka har monica bakat ihop som jag tänkte smaka på när prison break börjar vid tio tiden :) jaja, nu ska jag gå och göra någonting vettigt, typ duscha och läsa en bok? 

Puss!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback