GRATTIS SYRRAN! <3

Igår fyllde syrran 17 år, hon uppvaktades på morgonen med tårta och paket. Av mig fick hon en supersöt kjol. efter det var det storstädning av hela lägenheten, damma, skura, slänga! Vid två kom alla gästerna, vi var väl runt 12 st, alla kunde tyvärr inte komma. men det var väldigt trevligt, det bjöds på tårta, bullar & massa små kakor i STORA lass, funderar faktiskt på att gå och ta en tårtbit snart igen ;P  senare på kvällen när alla hade åkt hem kom martin hit,<3  vi kollade bla. på film och spelade spel med syrran & robban ("hur fan visste du det") haha, helt sjuka frågor. men bra spel faktiskt, hon fick det i present igår av brorsan.  Nyss har tyvärr martin åkt hem eftersom han ska spela match typ om en timme? .. skulle viljat ha honom kvar här hela dagen, men aa så är det!  kvällen & morgonen  har varit helt fantastiskt bra, jag älskar dig  dig dig<3

idag hoppas jag på att jag får träffa tjejorna över en mysig fika på stan. kanske blir det på mitt & saras nya favoritställe ? ;b hah. men om inte, så får vi väl se vad som händer under dagen!
jaja, nu har jag tänkt att gå och käka lite tårta och kolla på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback