första dagen på praktikplatsen

idag började jag praktisera på DUKA här i uppsala.  Kom dit klockan tio, fick börja med en runda runt lagret och lite sådär. Fick sedan min oiutfit som jag kommer ha under de fem kommande veckorna, en svart långärmad tröja och ett litet förkläde.  Under dagen kunde jag inte göra speciellt mycket, utan fick gå runt i butiken och plickra och plocka. Imorgon ska jag få mitt säljningsnummer och då hoppas jag att jag får lära mig kassan också. dagens lunch blev mc donalds, en lilla meny. Skulle egentligen lunchat med elin och sara men tyvärr gick det inte ihop sig idag så fick gå till mammsens jobb och käka (;

Har precis kommit hem från MAXI, mamma och jag stor handlade för hela veckan, eller aa nästan hela i alla fall. och ikväll blir det lungt, ska packa upp väskorna från pappa och sedan fika till prison break! Nu har jag tänkt att gå och ta bort sminket och sedan får vi se vad som händer!

Puss! 
och sen vill jag bara tillägga att jag tycker om min martin så grymt mycket, i love you baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback