förskylnings symton?

aj aj aj, tror jag har fått en vagel i mitt öga ;(  har gjort ont sen igår, det syns inget men det gör ont.  hoppas verkligen att det går över snart, kan inte direkt ha smink i alla fall. men men får försöka hitta på något så det går bort nu!   ja, ikväll satt man ju bänkad framför tvn som alltid på söndagar klockan 20.00, går ju inte att missa. Som sagt  följer jag ju alla sådanna här konstiga och finulriga program haha, som "ensam mamma söker" , "bonde söker fru" osv.  tycker det är skit roligt att följa och se vad som händer :b! och ikväll vare ju "ensam mamm ..."  och som vanligt tyckte jag att det var bra och man vill bara se ett till program på direkten. jag vill så gärna se vem som de väljer om de överhuve taget gör det! 

Kom även på när jag satt där i soffan att jag måste packa ikväll eftersom jag ska till pappsen imorgon, men så slog det mig, jag är ju förtusan ledig imorgon, HELA DAGEN. så jädra skönt :D ska ha sovmorgon till minst 10 imorgon i alla fall, underbarttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback