fars-dag

Ska ju ta och gratta pappa på fars dag här med har jag tänkt, skickade sms tidigt imorse också men GRATTIS PÅ FARS DAG, pappa (;   Idag blev det tyvärr ingen fika eftersom ingen kunde förtom jag och sarisen men vi får hoppas att vi kan få ihop det någon dag i veckan! Så istället följde jag med mamma, thomas och emil till boländerna för att kika lite granna, hittade en hel del bra grejor i alla fall. Direkt när vi kom hem böt vi om till mjukiskläder och joggingskor, vi fick för oss att gå runt på det 20 olika platserna som är upplysta just nu i uppsala. Hade ioförsej sett typ alla men det var kul och skönt att promenera, tyvärr var ju inte alla stationer tända. Det tog ungefär en och en halv timme!  Efter det så bestämde vi oss för att vi var värda något speciellt så vi gick hem och hämtade upp caroline och robban och gick sedan vidare till vår stammis-restaurang. Jag var inte direkt hungrig så för mig blev det lite nachos, riktigt gott :)  Hände en väldigt oväntad sak där också, vi har pratat med ägaren förr om det finns någon möjlighet att extra jobba hos dem och förr var det fullt men idag kom han faktiskt och frågade om det var vi som hade frågat det förr och han ville att jag skulle provapåatt jobba där, så det var ju riktigt roligt och chockade :d så han skulle höra av sig i veckan om mer information, :D  hoppas verkligen det går bra!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback