familjedag.

dagen började med att jag blev väckt av syrran, jag skulle tydligen sjussa henne till allianshallen. Så fick ta mig upp, äta lite fort och sedan sticka iväg. Väldigt fint väder idag i alla fall, så det var ju bra (: sen tog jag mig hem igen, kollade lite på tv och satt mig vid datorn. Snart tänkte jag gå och duscha eftersom ikväll eller nu på eftermiddagen ska vi först iväg till graven och tända lite ljus och fixa. sen ska vi iväg och träffa brorsan, liza, adam & sara för att gå och käka något lätt (hamburgare?) sen efter det blir det bio (James Bond) med hela gänget eller ja, vi är nio personer! Ska bli riktigt kul. 
Och vet ni vad? Min älsklingsmartin kommer hem idag, <3  men tyvärr hinner jag inte träffa honom ikväll eftersom jag ska på bio med familjen och han ska ut och käka med sin ;( så ja, men imorgon är ett måste! är så glad nu <3  

jaja, får nog springa till duschen nu innan alla får för sig att duscha!
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback